Betul34 Nrnbirol doğru diyorsunuz evet. Ama bebeğe su verilmez diyorlar ya ondan vermiyorum fazla ver diyen oluyor verme kesinlikle diyen oluyor
Caglas Betul34 ben suda veriyorum o günden sonra bebeğime her mamadan sonra 1 2 çay kaşığı veriyorum hiç bi zararı da dokunmuyor çok şükür
Betul34 busrasahinn doktorunuza mı sormuştunuz ben biberonla veriyorum suyu ama çok mu gelir acaba onu da arada veriyorum zaten mamadan sonra değil
busrasahinn Betul34 evet yenidoğan doktorumuza sormuştum bende biberonla veriyorum sorun olmaz biraz icsin al
Betul34 Nrnbirol sürekli emziriyorum ama sanırım mamayı daha fazla vermem gerekiyor o yüzden olabilir
Dilber Betul34 kizda da erkekde de poset var yapiskanli onu takiyolar erkekte daha kolay oluyoe cunku butun edep yerini kapliyo icerisine aliyoe kizda kayma olabiliyor sizdirma flan. Canini yakan brsey degil hstanede doktor istedgi gbi hemsireler takiyor
Dilber Betul34 cokk basit hemsire yapar ilk istersen sknti ypma yavrucagi bian once gtrde derdi neymis ogrenelim yazik Allah sifasini versn tum bebislerin
Caglas Betul34 evet daha 3 günlüktü maalesef yarım kiloya yakın kaybetmiş doktora götürün ne kadar mama vereceğinizi de söyler en azından
Caglas Betul34 evet bende kaynatılmış su veriyorum ılık bir şekilde Bursa da yaşıyorum sularımız güzel olduğu için çeşme kullanıyorum :D
Betul34 Caglas benim pek hoşuma gitmiyor burasının suyu ondan çok kireçli gibi izmşrde oturuyorum bursalıyım aslen 😊
Emir29 Betul34 çiş sıklığı nedir benim bebegim çok az yapardı ve turuncu olurdu dediğiniz gibi ilk başta anlayamadım ama çocuk açlıktan meğerse çiş yapmiyomus yemesi düzelince geçti çok şükür ama idrarinda kristallesme ve enfeksiyon da olabilir
Betul34 Emir29 idrar sıklığında bir sıkıntı yok hatta bezini aldığımda çok ağır oluyor bezi doyuyor gibi ama sanırım enfeksiyon var