yaseminoztrk Vanilya evet bizimde öyle uykuda bile ıkınıyor hatta uykudan biranda tırnağı çekilmiş gibi çığlıkla kalkıyor çok üzülüyorum
yaseminoztrk Organikumos avent kullanalı henüz 2 gün oldu ama memnun kalmazsak dediğinizi de denicem mutlaka
Serapp__ yaseminoztrk Gazını çıkarması için inan bir fikrim yok ama mamadan kaynaklı olabilir. Ben ilk zamanlar aptamil kullandım baya gaz ve kabız yaptı sonra bebelac kullandım o iyi geldi. Sonra hippe geçtim o baya iyi geldi kızıma ama çabuk acıktırdı. Mama kaynaklıdır belki gazı. Şuan zaten mamayı kestim inek sütü içiyor. 15 aylık benim kızım. Kaç aylık bebeğin?
yaseminoztrk Serapp__ henüz 32 günlük doğduğu günden itibaren gaz sorunumuz var anne sütü + mama olarak devam ediyoruz. Bizde ilk HİP kullandık inan hiçbirşey yiyemiyorum ona gaz yapacak diye ama işte mama değiştir biberon değiştir gaz damlası falan çözüm bulmaya çalışıyoruz 😬
Nilsu0512 Lansinoh natural wave kullanıyorum Doğumdan beri ve çok memnunum öneririm tomme tippe anti kolik biberonu bebeğim sevmedi mesela bebekten bebeğe değişiyor Mama hipp organik combiotic şimdiye kadar hiç kabızlık ve gaz sorunu yaşamadık 😊
yaseminoztrk Nilsu0512 biz de HİP kullanıyorduk ama kızım çok gazlı herşeyi deniyoruz az da olsa rahatlasın diye
Fulyaalinmina yaseminoztrk ben tomme tippe antikolik kullanıyorum mama bittiği gibi dik tutunca çıkıyor gazı
Serapp__ yaseminoztrk ilk 3 ay hep olur bu sorunlar kuzum umarım en kısa zamanda çözersiniz gaz sorununu 🥰
HeartShapedGlasses yaseminoztrk ben dr browns kullandım hiçbir fark olmadı o kadar para verdim ayıp olmasın diye kullandım açıkcası gazı vakti gelince kendiliğinden bitti
Dilosssss yaseminoztrk tomme cop avent cop dr browns ve medela iyi sadece. Ben medela kullaniyorm ama her butcenin biberonu degiller tabiki
HeartShapedGlasses yaseminoztrk çok iyi anlıyorum şuan bebeğim 5 aylık ve gaz sancısından yeni kurtulduk artık gazını çıkartıyor. 5 aydır denemediğimiz şey kalmadı gaz damlaları farklı mamalar farklı biberonlar farklı sallama şekilleri hiçbiri çözüm değil. Kolik bir süreç ve vakti gelince kendiliğinden geçecek ondan önce geçmiyor ne yaparsak yapalım
yaseminoztrk HeartShapedGlasses 5 ay boyunca aynı sancı da gitmedi değil mi yavaş yavaş da olsa azaldı mı biraz umuda ihtiyacım var 😁
HeartShapedGlasses yaseminoztrk 3 aydan sonra azalmaya başladı sabahları sakinleşmeye başladı ilk önce. Sonra o sakinlik tüm güne yayıldı
Kahveliseker yaseminoztrk tommee tippee kullaniyorduk basta baya iyi geliyordu mamayi kopuk kopuk yapmiyordu cektikce ama plastik oldugu icin koku yaptı ve degistirdim lansinoh aldim cam. onun emziği delikli o da gaz yapmiyor ucu yumusak olduğundan severek içiyor.
yaseminoztrk Kahveliseker bizim kullandığınızı ucu sert o yüzden çok içermiyor 2 3 partide ancak verebiliyoruz