yaseminoztrk Antikolik biberon tamamen mi gaz olmasını engelleniyor smilac mama da aldık onunla birlikte kullanıyoruz anne sütünde gazı çıkıyor ama bu biberonda dakikalarca omzumda gazını almaya çalışıyorum çıkmıyor
Buglemefsamom yaseminoztrk hava yutmasını azda olsa engelliyor sadece bende çıkana kadar omzumda sırtını sıvazlıyordum
tontisbebegim yaseminoztrk çıkmıyorsa omzunuzdan indirip mideden yukarı doğru ittirin elinizle tekrar omzunuza alıp hafif hafif vurun çıkacaktır :)
yaseminoztrk Bebegimm1 2 gün oldu henüz geçeli ilk gün sadece mama verdik akşam ertesi gün kaka yapamadı daha sonra eski düzene hem anne sütü hem mama şeklinde ilerledik bugün 1 kez yaptı kakasını. Düzene binince size yazmaya çalışırım unutmazsam inşallah 😬
Bebegimm1 yaseminoztrk bende yeni aldım da hipp kullaniyordum içime sinmedi farkli markaya gecince sanki kilo aldirmicak besleyici degilmis gibi hissettim 🤦♀️ siz yazinca memnunmusunuz diye yazmak istedim ama sizde benm gibi yeni baslamissiniz☺
Kahveliseker yaseminoztrk biz similac mamayi bir aydir kullaniyoruz sma dan gectik. Uc günde bir yapmaya basladi ve bugun ucuncu gün aglamaktan baygın düştü ve uyudu. Mamasi da yeni bitmişti nobetci eczaneden alelacele hipp aldim o nasil gelecek bilmiyorum. Tavsiyem siz de dikkat edin kac gunde bir yaptığına.
yaseminoztrk Bebegimm1 aaa bende HİP kullandım önce memnundum ama gaz yapmayan mama diye çokca öneri vardı merak edip geçtik inşallah ikimizde de işe yarar 😊
yaseminoztrk Serapp__ evet bizde onu kullanıyoruz şuan gazının çıkmaması normal mi peki o kadar bıçak gibi kesmez herhalde
Yasemin35vtnsvr yaseminoztrk aventin kolik.biberonunu aldim ama bizde bir ise yaramadi belkide benim bebegim.cok gazli bilmiyorum suann kullanmiyorum zaten 2 ay denedim bi degisiklik olmadi hemde temizligi biraz zahmetli geldi bana
Serapp__ yaseminoztrk Gazını çıkarması için inan bir fikrim yok ama mamadan kaynaklı olabilir. Ben ilk zamanlar aptamil kullandım baya gaz ve kabız yaptı sonra bebelac kullandım o iyi geldi. Sonra hippe geçtim o baya iyi geldi kızıma ama çabuk acıktırdı. Mama kaynaklıdır belki gazı. Şuan zaten mamayı kestim inek sütü içiyor. 15 aylık benim kızım. Kaç aylık bebeğin?
Vanilya yaseminoztrk Biz hep antikolik biberon kullandık 11 aylık hala kullanıyoruz çok memnundum. İkinci de yine kullanıcam.
Vanilya yaseminoztrk Evet oluyordu ama ağlamıyordu. Yani bir sancısı yoktu. Ondan önce kaskatı karnı ağlıyordu yavrum hep.
yaseminoztrk Vanilya evet bizimde öyle uykuda bile ıkınıyor hatta uykudan biranda tırnağı çekilmiş gibi çığlıkla kalkıyor çok üzülüyorum
Organikumos yaseminoztrk ben lansinoh az akışlı antikolik biberon olanı kullanıyorum birgün temizlerken başlığı yırtıldı eczanelerde bulamadım diye elimdeki bi içinde hortum olan antikolik biberonlardan vardı onunla verdim mahfoldu gazdan. Bence biberon çok etkiliyor eski usül içinde hava akış hortumu olanlar işe yaramıyor bence ama lansinohun kenarında akış deliği var öneririm. Aventle nuk da denedim asla memnun kalmadım.
yaseminoztrk Organikumos avent kullanalı henüz 2 gün oldu ama memnun kalmazsak dediğinizi de denicem mutlaka