[silindi] şöyle düşün deodorant normal de koku önleyici amaçlı kullanıldığı için genelde koltuk altına kullanılıyor ciltle teması var parfüm de Bi nebze parfüm hadi kıyafetlere de kullanılabilir ben şahsen öyle yapıyorum zaten deodorant da kullanmıyorum.. İşin özü; derimize temas eden herşey cildin emiliminden ötürü süte geçiyor. Bence biraz daha sabret şuan sade anne sütü aldığı zamanlarda daha fazla maruz kalmasın ek gıdaya geçtiğinde o kadar sık emmiyolar en azından o zamana kadar sabret herşey bebişlerimiz için 🤗💟