[silindi] ne yazık ki Anne sütü sadece yenilenlerden değil maruz kalınan zararlı durumlardan da geçiyor. Saç boyası deodorant vs. Anne sütüne geçtiği ispatlanmış. Sonuçta Saç derisine kimyasal madde değişiyor saatlerce kalıyor 😒 Bende dayanamayıp 6 ayın sonunda boyattm artık gerçekten kendimi kötü hissediyordm dipler uçlara kadar inmiş beyazlar heryer den salınmış falan sabrettim pandemi dedm evdeyim dedim derken bigün kuaförde buldum kendimi en azından 6 aya kadar bekledim diye vicdanını rahatlıyorum ama tabi bebeğim hala emiyor. sizin daha da erken sabredebildiğiniz kadar sabredin bence 🤗