anne-11 erken doğan bebeklerde göz damarları gelişmiyor ve tanı konmazsa, tedavi edilmezse körlüğe gidiyor Allah korusun. O yüzden rop muayenesi çook çok önemli. Eğer ki rop çıkarsa düzenli olarak kontrole gitmeniz gerekiyor, ta ki rop bitene kadar… Roplu olan göz maalesef biraz daha hassas ve genelde bebekken gözlük takıyorlar. Benim kızımda da oğlumda da var. Kızımınki baya ciddi boyuttaydı. En başta doğduğu hastanede devam ettik ama rop muayeneleri çok pahalı. Sonra devlette iyi bir rop uzmanı bulduk ve daha ileri teknolojiydi. Adam apar topar ameliyata aldı. Eğer tedavi görmezse %50 kör olur ilerde dedi. Çok şükür tedavisi devam ediyor ama özel maalesef bu kadar ciddi olduğunu farkedemedi. Dilerim sizinkinde çıkmaz birşey ama sakın ihmal etmeyin eğer rop çıkarsa.