anne-11 Merimexx Happymamdan hatırlıyorum sizi daha oncendende konuşmuştuk dogum tarıhlerımız yakındı dıye konusmustuk kadere bak erken doğum gene yakın tarihlerde doğum yapmışız..
Alindoga0705 Merimexx hangi hastanede ben de erken doğum yaptım Ben de İstanbul Maltepe’de oturuyorum bebeğim de delta hospital hastanesi nde
hemsranne anne-11 ben bebek yoğun bakım da çalışıyorum içinizi ferah tutun eminim meslektaşlarım orada ki meleklere harika bakıyordur ☺️ İnşallah hemencecik kavuşursunuz 🌸
anne-11 hemsranne doktor ve hemşireler çok iyi allah razı olsun onlardan çok ilgili ve güzel bilgilendirme yapıyorlar 🤲🤲🙏
PudraKokusu hemsranne size birsey sorablrmym bnmkide kuvozde kaldi, hepsunu merak ettim besleme saatinden sonra bebekleri nasil uyutuyorsunuz, bazen cok kalabalik oluyor yogun bakim bizimkinde nerdeyse 40-50 bebek vardi, aklim almiyor bide ortam gürültülü
Merguse hemsranne bennm bebeğim 33+3 te doğdu bugun 19 gün oldu ilk entübeydi sonra burundan solunuma gecti bugunde fanusa almışlar doktor durumu iyyie gidiyor dedi son iki kademe kaldı dedi hep soruyorum sıkıştırıyorum ne zman taburcu olcaz diye ama tarih söylemiyor tahmini de söylemiyor sizce ne zman cıkar 2045 şuan 2500 olmadan cıkaramayız 2500 olunca cıkacak diyor ne zman olur bi bilginiz varmı
ikizlerinannesi2985 anne-11 kızım 7 hafta, oğlum 8,5 hafta kaldı küvözde. Allah yardımcınız olaun🙏 Kaç haftalıkken doğum yaptınız?
ATC anne-11 35+1 de doğum yaptım 1 hafta kaldı ama kilosu fazlaydı diye bu kadar az kaldı doktor daha fazla kalabilirdi demişti kaç haftalık doğum yaptım kaç kilo bebek inşAllah bi an önce çıkar
bsrksc ATC merhaba. Kaç kg doğdu bebeğiniz. Benimde 35+3 te doğdu 2350den 2200 e düşmüş. 7 gündür kuvözde
Merimexx anne-11 aynen öyle. Oğlum bir gün 10 gram bir gün 40 gram alıyor doktor yavaş kilo alıyo dedi :/
anne-11 Merimexx allah saglık versin biraz uzun bir sure bekliyor bizi ama dua etmekten sabretmekten başka birşey yok napalım 🤲🙏💙
anne-11 Merimexx bugün 21 gün oldu küvözde doktor haftaya göz muayenesi olucak dedi prematüre doğan bebeklerimize erken yapıyoruz dedi göz muayenesi size de dedimi?
Asel8 Erkengelenmucizem ah canım nasıl dayandın bizim sarıldıktan 1 hafta yattı ölüm gibiydi o 1 hafta bana 😟
Erkengelenmucizem Asel8 o süreç anlatılmaz canım öyle bir zamandi ki ilk bir ay ömrümden ömür gitti yaşayacak mı acaba bugün kötü ne diyecekler diye hergun ağlaya ağlaya hastaneye gidiyorduk sukur bir ayın sonunda iyiye gitmeye başladı herşey çok şükür şimdi doğalı 17 ay oldu yaramaz bı kizim var bugunume binlerce kez şükürler olsun Rabbime 🙏