Marinedeniz ayrılık kaygısının tavan yapmaya başladığı dönemlerdesiniz Bi de diş çıkarıyorsa ondan da böyle yapıyor olabilir benim bebeğim de 9 ay 3 günlük bizim de uykularımız tepe taklak oldu aşıdan mı üst dişlerden mi anlayamadım dönem dönem böyle yapıyor bebişler bazı bebekler de anneye çok bağlı mesela benim bebeğim benim olmadığımı farkettiği Bi ortamda asla durmuyor kayınvalidemle görüşmüyoruz eşim bazen Oraya götürüyor yarım saat sonra hemen dönüyorlar seni göremedi ağladı durmadı diye çoğu zaman benimki de Kucakta gündüz şansım varsa uyuyor ben de işlerimi yapıyorum yemeğimi yapıyorum zaten çok kusan Bi bebek hala doğru düzgün kusması düzene girmedi kustuğu yerleri arkasından temizlemekle arkasından koşmakla geçiyor günüm napalm sabredicez 😒