Ne yemek yapabiliyorim ne yiyebiliyorum rahatca ne koltukta oturabiliyorum surekli kucagina dolastir diye ortaligi veryansin ediyo tiz sesiyle o kadar kotu bagiriyorki sinir diye birsey kalmadi artik her gun basim agriyor emeklemeye de niyeti yok karin ustu koydgm anda cigligi basiyor huzur vermiyor bana resmen bebegm 😢 10 bucuk aylik bu arada sizin bebekleriniz de boyle mi ? Kafayi yicem artik