Mom727272 Uygarpinar anladım, ben gece mutlaka değiştiriyorum bir ya da iki kere, o yüzden çok uzun süre tutunca sızdırma yapan yapmayan markaları bilemiyorum.
AhsenVeraa Aybikesuna aynı şeyi bende yaşıyorum 3 aydır hem çiş hem kaka sızıyor beli yanı kalmadı cocuğun kıyafet yıkamaktan yoruldum ayrıca kakayı normal deterjanla yıkadıkça cocuk deterjan kokar oldu bitsin başka marka geçecem ne yazıkki stoklamıştım bitmiyorda
Cereen Uygarpinar yeni çıkanı deneyimleyemedim henüz o yüzden bilemedim daha önce prima kullandık ama parfümlü kokusu beni rahatsız ediyordu sızdırma yoktu ama kokusu berbattı bide lastik kısımları kızartıyodu cildimizi
Cereen Uygarpinar bizde lastik izi olmadı yani primada ki kadar bariz belli ve rahatsız edici şekilde olmadı yoksa her bezde illaki oluyo maalesef
Bebekcik2406 Uygarpinar bende aldım ama gündüz bile sızdırıyor, kakayı emmiyor hiç berbat bir bez, prima premium care hep onu kullandım 1 paket denemek için aldım bitsin diye sık sık değiştiriyorum