Uygarpinar Merhaba sevgili anneler , Sleepy bıonatural deneyeyim dedim çok methedılıyordu daha ilk gecede belıne kadar ıslatmış aynı problemi yaşayan var mı bayada aldım inş fos çıkmaz..
Aybikesuna Uygarpinar sleepy kadar iğrenç bir bez yok geçen ay baya toplu aldım bitirene kadar sık sık değiştirdim kızın altını sırf bitsin bir an önce diye sürekli belinden kaka sızdırdı yandan sızdırsa razıydım onu temizlemesi kolay oluyor ama bel beni mahvetti hiç emmiyor bütün kaka sırtında çocuğun hep üretenlere haram zıkkım olsun dedim verdiğim para istisnasız her gün kaka yıkadım
eceunverkanra Uygarpinar Normal sleepy’de o sorunu cok yasadim ama bio naturali ilk ciktigindan beri kullaniyorum hic sizdirma yasamadim. Sadece az cis olsa bile onde cok sisme yapiyor gozlemledigim tek sıkıntısı bu.
bgmarik Uygarpinar bende denemek için 1 paket aldım ama 2 defa sızdırdı.İyi ki bir paket almışım yoksa boşa gidecekti.Bir de aşırı şişiyor bez çişli olunca rahatsız ediyor.
PembePelikan Uygarpinar ya İnan sleppy kadar kötü bir bez yok! Hangisini kullandıysam pişman oldum. O kadar reklamlarda boy gösteriyor ona verilen paraya yazık
Uygarpinar Aybikesuna valla üzüldüm baya toplu almıştım herkes aşırı memnunum diyince denemek istedim.
Babydoll Aybikesuna aynen sleepy berbat bi bez reklamlarına kanmamak gerek.ben kurtuldum molfixe geçtim gece sabaha kadar bez değiştirmiyorum rahatladım
AhsenVeraa Aybikesuna aynı şeyi bende yaşıyorum 3 aydır hem çiş hem kaka sızıyor beli yanı kalmadı cocuğun kıyafet yıkamaktan yoruldum ayrıca kakayı normal deterjanla yıkadıkça cocuk deterjan kokar oldu bitsin başka marka geçecem ne yazıkki stoklamıştım bitmiyorda
Uygarpinar eceunverkanra bende normalde hıc yasamadım bunda sırılsıklam oldu inş yanlıs baglamışımdır😊
Cereen Uygarpinar yaklaşık 4 aydır normal sleepy kullanıyorum bende başlarda yorumlardan dolayı tereddüt etmiştim ama baya memnun kaldım hiç sızdırma sorunu olmadı gece 12 saat kalıyo popsunda gündüz de 3-4 saat maksimum hiç sıkıntı olmadı
Alayay Uygarpinar berbat bir bez. 2 çocuğumda Prima kullanmıştım 1 kez olsun sızdırmadı. 3.bebekte sleppy alalım herkes iyi şeyler söylüyor dedik ve aldık almaz olaydık. Her seferinde mi sızdırır. Bez dolmuyordu ama sızma yapıyordu. Üst değiştirmekten bıkmıştım artık. Primaya geçtim 1 paket açılmamış sleppy elimde kaldı
Cereen Uygarpinar yeni çıkanı deneyimleyemedim henüz o yüzden bilemedim daha önce prima kullandık ama parfümlü kokusu beni rahatsız ediyordu sızdırma yoktu ama kokusu berbattı bide lastik kısımları kızartıyodu cildimizi
Mbal Uygarpinar ben 2 tane kullandım bi denemeden çıkmıştı. Biri sızdırdı kakayı diğeri çok çiş kokusu yaptı. Kendi bezimi değiştirmedim böylece. Prima premium care