inci_inci o kadar güzel yazmışsınız ki, yani anlatımınız çok güzeldi, sırf buna cevap vermek istedim. Benim kızım 8 aylık, size yardımcı olamayacagım. Ama duydugum kadarıyla gündüz uykusu ona yeterli geliyor ve bu yüzden uyumak istemiyor olabilir mi, gündüz uykusunu mu azaltsanız. Bu şekilde denediniz mi hiç.