Miraaayadeee fatmanergis bizim doktorumuzda 4 aylık kontrolünde söyledi canım ufurum var diye kardiyolojiye gittik baktı önemli değil çoğu bebekte oluyo 1 yaşına kadar geçer dedi inşallah sizinde öyle olur
MeteBatu fatmanergis korkmayin benim ikiz bebekelrimde de vardi cok sukur cok azaldi takip devam ediyir zamnla kilo alup guzel beslenince kapanıyor doktorunuza götürün araliklarla endişelenmeyin.
Prens0205 fatmanergis bizimde 40 günlükken öğrendik kalbinde delik varmış bir de bir damarda daralma ama 4. Ayında düzeldi doktor zaten 2 yaşına kadar düzeleceğini çoğu bebekte olduğunu söylemişti korkmayın