fatmanergis Merhaba anneler bebeğim 3 aylık rutin kontrollerinde kalbinde üfürüm olduğunu söyledi doktor başına böyle bir şey gelen var mi ve Diyarbakır’da önereceğiniz çocuk kardiyoloğu var mı çok korkuyorum ona bir şey olur diye 😭
MeryeminAnnsi fatmanergis hic korkma kapaniyo. Ben liseye gidiyordm hala vardi ama ben hicbir sorunla karşılaşmadım Saglik raporu almam lazmdi orda farkettik kapanmadigini. Farkedilmese hiçbir sıkıntı yasamamistim
yusuff_ fatmanergis bebegin daha cok kucuk kapanir korkma canm normal yeni dogan bebeklerde o kadr aciklk olmasi
Asaf-asaf fatmanergis bizimde vardı canım soğusun gün söylediler ama 3 aylık kontrolde kapandı bizimkinin biri biri hala var ama az kalmış dedi kapanmaları kapanmamalı üfürğmleein büyüklüğüne bağlı sanırım büyük bir şey olsa el bet bebeğin de bir sorun olarak kendini gösterirdi diye düşünüyorum ama sen muhakkak götür kardiyoloğa
fatmanergis mlsmrtgl kaç aylık bebeğiniz o kadar doktora götürdük hiç bi doktor söylemedi bu doktor söyleyince biraz korktuk açıkçası 🥺
mlsmrtgl fatmanergis amin inşallah korkutmayın kendinizi. Hayırlı haberler alırsınız inşallah. Diyarbakır’da iyi bir doktor bulamazsanız Batman medical park kardiyologunu tavsiye ederim.
fatmanergis MeryeminAnnsi ilk kez duyuyorum canım etrafımda o kadar bebek doğdu o yüzden telaş yaptım biraz
fatmanergis Asaf-asaf terleme olayımız oluyordu ama bende bebekken terlermişim kaç tane doktora götürdük özel de devlette hiç bişey söylemediler şimdi duyunca korktuk 🤦🏻♀️
edsn1 fatmanergis bir bilgim yok ama Rabbim şifalar versin bir de bir tane değil birkaç kardiyoloğa götürün mutlaka her doktor doğru teşhis koyamayabilir
Fatmanur123 Canım aynı sorun bizde de vardı fikri demire götürdük iyi bir doktor kapanmak üzere olan bir delik varmış korkulacak bir şey yokmuş. Tavsiye ederim bu doktoru
Sule_lifim923 fatmanergis öncelikle çok geçmiş olsun. Hiç sikmayin canınızı bunun için ama doktora gitmeyi de aksatmayin. Doğan her on çocuğun 7si kalbinde ufurumle doğuyor sadece bilinmiyor. Çocuklar büyüdükçe o kendiliğinden kapanıp geçiyor. Bende de var ama hiç bir sıkıntım yok çok şükür. Sağlık taramasinda çıktı yoksa bilmeyecektin bile ama muhakkak bir doktorda takipte kalın tekrar geçmiş olsun