Benim kızım çok ağlamıştı bence ağrıdığından dolayı değil ama bi kaç kişi toplandı başında biri kulağını tuttu biri deldi benle halasıda oradaydık derken çok tedirgin olmuştu çünkü daha delmeden başladı ağlamaya eve gidene kadar ağladı sonra gidince hemen sustu hiç sorun olmadı