Yaseminahmet Cansusucu bizimkininde eli ağzından hiç çıkmıyor 😊diş etine bakın şişlik varmı bizimkinin biraz ön diş yerinde et biraz şişmiş yavaş yavaş diş çıkartmaya başlıyorlar canım bide atak haftasındadırsın
Cansusucu Yaseminahmet ah bu atak matak yeni nesil mi ya canim anam bebekken bi uyuturmus saatlerce uyurmusum simdiki bebeler ne zor ya kabus gibi büyütmek
minikmucizeannesi Cansusucu bu bebekleri dr lar bile anlamıyor 😂 Doktor yemezse yemesin aç olunca ister zaten demişti (kilo alımı iyi olduğu için) bize beslenme sürelerini uzatmıştık böyle böyle geçiriyoruz
Yaseminahmet Cansusucu bilemiyorum canım ben 1 yaşıma kadar zorla uyurmuşum bebekten bebeğe değişir dır bence
ilknur06 Cansusucu biz de 6 aylık olacağız zor geçiyor. Zeytinyağı içine Bi kaç karanfil ve kekik atıp 3 gece bekletin diş etlerine sürün bize iyi geldi.
Adakus000 Bizim de 4 ay 18 günlük, sürekli ağlayarak uyanma. Artık sebep her neyse 2 aydır bitmedi 🤷♀️