Cansusucu Kizlar bebeğim 4 aylik huzursuz biraz calpol verdim eli sürekli ağzında gece gözleri kapali ama cok huzursuzdu diş olabilir mi ? Yada neden olabilir beynim cok yoruldu basima ağrılar giriyor
Brcdgn Cansusucu diş olabilir, hemen cikmasada etkileri basliyormus bu aylarda,bide 4. Ay atagi deniyor,beslenmeyi reddebiliyor,sabirla ve sakince yaklaşın,insallah huzurla uyusun kuzucuk😌
Burcu11 Cansusucu uykuda sıçrama uykudan ağlayarak uyanma gece uykuya donememe gündüz uykulara direnme karnı tok altı temiz niye ağlıyor diye düşünüyorsanız eğer atak döneminde bu dönem gelişimleri hızlı olduğu için kriz dönemi gibi birşey 2 hafta sürdü bizim zordu atlattık bebekler sağlıklı büyüsünde bir şekilde geçiyor bu zamanlar ..
Krsmngl Cansusucu 4. Ay atağı olabilir mi? Elelrinide bu ayda keşfettiği için ağzına götürüyor . Calpol neden verdiniz? Gaz sancısından şüoheleniyordanız rezene içirin bence hem çok daha rahat uyur
defneninannesi2 Cansusucu diş belirtileri canım benim kızımda gözler kapalı sürekli ağlar sabaha kadar devamlı uyanırdı 1.5 ay falan rahat öyle sürdü kendiliğinden geçti sonra
Sumeyraas Aç olabilir mi? Benim de başıma geldi meme reddi yaşıyormuşuz meğer. Doyduğunu düşünürdüm. bu ay az kilo alınca dank etti kafama. Sürekli emzirmeye çalışıyorum ellerini daha az ağzına götürmeye başladı.
minikmucizeannesi 4.ay atağı olabilir, diş çıkarmanın etkileri olabilir, açlık olabilir bu bebelere her şey olabilir ben en ufak bişeyde soluğu doktorunda alan annelerdenim:)
Cansusucu Krsmngl gaz olduğunu zannetmiyorum cikariyor zaten diş olabilir diye düşündüm elleri agzinda olunca suyu da akıyor saglik ocağı biraz calpol verebilirsin dedi
Baltenekem Cansusucu illet bi 4 ay atağı ve diş sancıları bence 4 ay atağını atlattık ama gel bi de bana sor. Diş kaşıntısı artık onu delirticek noktaya geldiği için kaşınma için jeller var onlardan aldım sürüyorum damağına geçici de olsa rahatlatıyo ve o aşırı huysuzluk hafifledi şükürler olsun. Elleri yeme devam ediyo tabi 2. Ayından beri
minnakim1 Cansusucu tabiki 4. Ay atağı perişan oldum perişan uyku düzeni vs. Hicbisey kalmadı. Başımin üstüne de koysam uyutamıyorum. 6 saat sallladigim oluyor bırakınca uyanıyor 🤦 süt konusunda yetiyor mu diye emin ol canım
Cansusucu minnakim1 ya ben basima ağrıyor giriyor beynim yandı sütüm cok denilemez emdikce geliyo acaba doyuyormudur meme reddi de var bu arada
minikmucizeannesi Cansusucu bu bebekleri dr lar bile anlamıyor 😂 Doktor yemezse yemesin aç olunca ister zaten demişti (kilo alımı iyi olduğu için) bize beslenme sürelerini uzatmıştık böyle böyle geçiriyoruz