MeteNaz evet gögüs yarası sütün azligindaki en onemli etken. Benim bebegim surekli ucunu tutmak istiyordu gogsumun hepsini veriyordum ama agzindan cikarir ucunu tutardi. 3 bucuk 4 aylik olana kadar oyle aci cektim o süreçtede aptamil mama kullandık. Annem ve kayinvalidem mama ver bu aç, karni şiş mama verme diye aklimi karistiriyolardi. Onlar gittikten sonra bebegimi sürekli emzirmeye calistim bebegimde duzgun emmeye basladiktan sonra sutum artti gercekten. Goguslerin dolmasi onemli değil asıl dolmamasi gerekiyorki yumusak gogusten yagli sutu alsin bebek. Gogsum dolmadi sut yok değil yani olay. Bende ilk basta bu hataya dusmustum. Benim gogsum kaniyordu resmen. Size onerim çok çok az lansinoh gogus kremini gogsunune surup oyle emzirin bebegin agzi goguste kaydigi için emdikce gogus agzina rahat giriyordu oyle oyle hepsini agzina almasini ogrendi. Bide gogus yarasina gumus kapak ise yariyor ama ben o kadar para vermek istemedigim icin plastik gogus ucunu EMZİRDİKTEN SONRA gogsume takiyordum ucuna gogus pedi koyuyordum yine içine sut doluyor rahatlatiyodu beni. Siz pes etmeyin ben mamayi biraktiysam sizde birakabilirsiniz.