Kızlar doğum yaptığımdan beri sütüm azdı. Geceleri biraz daha iyi. Ben hep zaman geçtikçe artar dedim ama 2,5 aylık olduk. Sonradan artıyor mu bu arada yemediğim içmediğim şey yok şuan. Merak ettiğim böyle olupta sonradan çağlayan oldumu göğsü? Artık takmıyorum ne yapayım mama meme gidiyoz gittiği yere kadar. Ama işte bir umut hala düzelir diye bekleyen ben 🥺🥰