Birhayal makyajı tamamen bıraktım: Çok uzun zamandır evdeyim zaten hepsinin ambalaj süresi dolmuştu ben de çöpe attım. Cilt bakımına başladım onun yerine.
Güzel bir cilt temizleyici aldım sabah akşam onunla yıkıyorum. Her akşam ve sabah nemlendiriyorum cildimi, gündüzleri evde olsam bile güneş kremi kullanıyorum. Retinole başladım haftada birkaç gece onu uyguluyorum. Yaşlanma karşıtı bir krem ve göz çevresi için krem edindim. Bir de kağıt maskeler aldım haftada bir banyo sonrası kullanıyorum.
Yüzünü yıkamaya üşenen biri olduğum için bunlar benim için çok büyük değişiklikler 🤣🤣
okullar açılınca her gün saatlerce maske takmaya başldım ve ergenlikte bile sivilce çıkmayan suratımda sivilceler selam çakmaya başladı. Araştırıp bir de onlar için bir çözüm bulacağım.