balyanakannesielif bakın benim de bebegil icin acil bu hastaneden randevu almam lazım öbür hastaneler bunun kadar iyi değil bebeğimi bu hastaneye götürmek istiyorum ama randevu alamıyorum ve sizde birsey söyleyip ortadan kaybolfunuz yardımınız bu kadr mi sadede o numaradan nasıl aldığınızı sordum ben beceremedim siz bana tam olarak nasıl olduğunu anlatin bende öyle yapim cok zor birşey sormadim size siz bana ben alabiliyorum dediniz bem size ben alamıyorum dedim nasil olduğunu sordum c3wap vermediniz kacgundur ceeap vermenizi bekliyorum burda lütfen cewap verin rica ediyorum bir anne olarak