DoganurcaN E-srgt45 memede uyuyo güzelce dalıyo ama memeyi çıkardığım an tepiniyo ver diye verince de aşırı içiyo kusmaktan bi hal oluyo çocuğum, beni emzik sanıyo ya
E-srgt45 DoganurcaN ah kuzm ya seni çok iyi anlıyorum bnde çok kıakanıyordm herkezden kimse kucağına alsn istemiyordm
DoganurcaN E-srgt45 ya evet babası hariç kimse almasın istiyorum niyeki garip rüyalar bile görüyorum kaynanam çıkarmış emziriyodu falan rüyamda deliriyodum alıp kaçırıyodum çocuğumu falan🙄
DoganurcaN E-srgt45 refleksi varda bizimki her durumda meme istiyomuş onu anladım, uykusuzluktan da açlıktan da çişten gazdan herşeyde meme istiyo