Çok içime oturan bi konu bu, belki daha çok erken daha 27 günlük bebeğim ama çok endişeleniyorum, doğduğundan beri bebeğimle emme dışında çok vakit geçiremedik çünkü sık emiyo yorgun ve uykusuz oluyorum zaten yenidoğan emme dışında uyuyo o da ama ben uyuduğum sıralarda annem ve kaynanam ilgilendi hep, beni dinlendirmek için yaptılar ama hata mı ettik bilmiyorum, şimdi benim kucağımda bas bas bağırıyor çocuk onlarda duruyo ben susturamıyorum haftaya yalnız kalcaz ve korkuyorum napıcam ben diyorum, şimdi kimseye vermiyorum çocuğu emme dışında da benle vakit geçirmesi için uğraşıyorum ama ağlata ağlata yani içim gidiyo bi yandan ama neden böyle oldu normal mi biri bana bişey desin, sanki annesi ben değilmişim gibi ya😞