Melike14 Sena-bera-mira o güzel günlerin hayali şuan beni Ayakta tutan yoksa bu yorgunluk insanı öldürürdü ben bide desteksiz bakıyorum
Sena-bera-mira Melike14 o daha zormuş.Beslenme saatleri belliyse sakın bozmayın en büyük hatamdı az ve sık beslemeye alıştırdığım için yarım saatte bir uyanıyolardııa
Melike14 Sena-bera-mira küvezdeyken 3 saatte 1 besle demişlerdi 3 aydır öyle gidiyoruz. Ama ilk 1.5 ay gece 3 saatten önce kendileri uyanırlardı. Şimdi ben uyandırmAdığım sürece gece 4.5 saat uyuyorlar
Ikizleriminannesi 37+4 dogdular 2760 oğlum 2740 kizim dogdu kuveze girmediler cok şükür şimdi 6 buçuk aylıklar
Sena-bera-mira BalarisiYusra ne var sanki zamanında gelselerde kronolojik düzeltilmiş anlatmak zorunda kalmasak kimseye ben çok yoruluyorum kaç aylık olduklarını birine anlatırken😂
Sena-bera-mira Melike14 çocuklar uyanmadığı sürece beslemek için uyandırmayın kesinlikle uyuyan bebek uyandırılmaz
Melike14 Sena-bera-mira ben gece de 3 saatte bir besliyorum ama uyanmıyorlar zaten uyku halinde mamalarını yediriyorum
Ikizleriminannesi Sena-bera-mira benimde ameliyatta rahim toplanmadi bende çok kan kaybettim neden oldu bilmiyorum
Sena-bera-mira Ikizleriminannesi çünkü ikiz bebeklerde rahim bi anda iki katı kadar büyüyomuş haliyle toparlanmasını zor oluyo
Melike14 TwinsmomDA vala benimkiler de şimdi 12 dem önce uyumuyorlar ama bunada şükür eskiden 4 e kadar ayaktaydık o günlerden sonra 12 uyumaları nimet benim için 😅