pembemor Karaman devlet hastanesi biz çok erken doğduk ama doktorum bana bebeklere çok çok iyi bakmışsın ne yiyip içtin dedi solunum cihazına bile ihtiyaç yok kendileri alıp veriyor çok güçlüler dedi. 2.gün beslemeye başladık. 2.basamak yenidoğan yoğun bakım olunca anneler bebeklerinin yanında kalıyorladı. Sarılık olan kilo kaybı olan bebekler vardı hep yanımızda 10 gün onlarla birbirimize yardım ede ede geçti kaç güldük kah ağladık kah uyumadık ama şimdi o günlerde geride kaldı ☺️