Pelin4462 M-A-R-M şu an haftanın dört günü .Nisanda bakıcı başlayacak pazar günü hariç her gün gideceğim .Şimdi annem geliyor ama o da sadece çocukla ilgileniyor işimi falan yapmıyor .Keşke yapsa geliyorum ev talan 😂😂.Aman çocuğuma baksında 😇😇
Pelin4462 M-A-R-M sabah saat sekiz akşam saat 6:30 gibi geliyorum canım ama ben emzirmiyorum mamayla besleniyor .
M-A-R-M Pelin4462 annenin hep baksa olmaz mı.bnde şimdilik bir öğün çalışıyorum bazen sabah bazen öğleden sonra gidiyorum eşim evde öğretmen canlı dersleri var bn işteyken o bakıyor
Pelin4462 M-A-R-M keşke baksa ama yapamıyor artık yaşlı haliyle .Bir ay sonra ek gıdaya geçince yapamaz aşırı sıkıya gelemez .Ama bakıcı tanıdık olduğu için içim rahat canım .Burası ilçe o yüzden herkes birbirini tanıyor
M-A-R-M Pelin4462 evet 44 siz ne işle meşgul sunuz çalışma saatiniz fazla çünkü bnde bu yıl bitlise atandın
Pelin4462 M-A-R-M bizim kendi işimiz tatlım .Pastane işletiyorum eşim imalatını yapıyor ben tezgahtarım.Ah keşke kafam çalışaydıda okuyaydım 😄😄
M-A-R-M Pelin4462 millet okuyupta çalışamıyor çok şükür yine çalışıyorsunuz madem kendi işiniz kendinizi o kadar yormayın sizede bebeginizede yazık
Pelin4462 M-A-R-M haklısın canım tabiki çok şükür bin şükür .Ama onlara sağlam bi gelecek kurmak için çalışmak zorundayız .Büyük oğlumu sağlama aldık şimdi küçük oğlumda sıra .Allah onlara sağlıklı mutlu hayırlı gelecekler nasip etsin tüm yavrularımıza