M-A-R-M her işim planlıdır yani şimdilik .Sabah 7 de kalk 9 yaşındaki oğlumun kahvaltısını hazırla onu yolla üç aylık oğlumla iki saat bütün işleri bırakıp ilgilenirim onu yorarım biraz uykuya dalar 1.5 saat içinde evi süpür sil mutfağı topla koştur koştur sonra uyanır bir saat oyalanırız pusetine koyar kalan işleri yaparım .İşe gideceğim zaman bunun aynısını işden gelince yapıyorum .Yemek her gün yaparım saat 7 de hazırdır .Kendime bi şekilde vakit ayırıyorum oğlumu oyalayarak .Aşırı yorucu ama nasıl akşam oluyor anlamıyorum .İlerde bende rahata kavuşacağım bunun hasretiyle yaşıyorum 😇😇🙏🏻