Esrayd fazlasıyla sürekli huzursuz 4 ay oldu daha yerde kendi kendine oyalandığına şahit olmadım kahvaltıyı yemeği kucağımdayken hallediyorummm asla yerde durmuyor maalesef alerjik olduğıu içinde çok fazla gaz sıkıntısı da yaşıyoruz , ve çok fazla kaka yapıyor bağırsakları gürül gggürül bazen çıkan sesten tırsıyorum . Uyku ise memedeee uyuyor onun dışında asla uyutamıyorummm ve sürekli inliyor , yüzünü kaşıyor bazen yüzü parçalnckkk diye önünde bekliyorum kendine zarar verecek kadar kaşımasın diye