Maalesef ki benim oğlumda alerjik 1 aylıkken yoğun köpüklü kakayla gösterdi kendini 2 aylkkende kakada kan gördük öyle teşhis konuldu okadar yıpratıcı bir süreçki şuan 4 aylık olduk bebeğimin gelişimi durdu kilo boy hepsi çok üzülüyorum ve hala alerjisi devam ediyor mamada yemiyooo tadı çok kötü diye memenin önüne geldiğinde basıyo çığlığı ne süt ürünleri nede hayvansal herhangi bir ürün hiç bir şey yiyemiyorm anında huzursuz olup kakasında kan çıkıyor umarım hiç bir bebek bu sıkıntıyı yaşamaz ciddi manadaaa tükendim 😢