Bal00 Benim bebeğim 6 ayı doldurdu ve bize sağlık ocağından bilgi vermediler ne zaman yapılması gerektiği hakkında henüz yaptırmadık maalesef artık bu aydan sonra yapılmaz mı aşı
Tazeanne16 MayneymisAltintop bildigim kadarıyla menenjit 9 . Ayda yada yaşında oluyor. 3. Ayda aşı yok cunkü
Pinkmoms Btlalp ilk dozda sorun yaşamıyorsanız ikinci dozda da yaşamıyorusnuz çok şükür bizim sorunsuz geçti