SelmaYakup 3 ay 17 Günlük bebegim var bu ay icerisinde asi yaptirilmasi gerekiyormus galiba bilgisi olan yazabilir mı? Bide yaptıran var mı ? Ne kadara yaptırdınız ? Sizinkiler kaç gunluktu ?
aysegull SelmaYakup 3 ay 26 günlükken 1. Dozunu yaptırdım bu ayda 2. Dozunu yaptıracağım. İlk dozunu 215₺ ye almıştık şimdi zam gelmiş ama şuan bilmiyorum fiyatını. Zaten damla şeklinde kolay bir aşı
Dorukhansmom SelmaYakup 2 gün once yaptirdik eskisehirde yasiyorum ben rotarix yaptirdik 267 tlye. 5 ayda ikinci dozu yapilicak.
Aybars22 SelmaYakup benim oğlumda 3 ay 16 günlük ilk dozunu tam 3 aylıkken yaptirdim. İkinci dozunu da 5 aylık olunca yaptiricam. Sizde şimdi yaptırabilirsiniz geç kalmamissiniz. Fiyatı 215 TL idi
Tazeanne16 MayneymisAltintop aşının bi 3 bide 2 dozluk olanı var, iki dozluğun ilkini 2. Ayda yapıyolar zaten
Tazeanne16 MayneymisAltintop aşının bi iki bide 3 dozluk olanı var. 3 dozluj olanın ilkini 2.ayda yapıyolar
mrsoztomurcuk MayneymisAltintop Ben. Benim doktorum ya verem aşısıyla ya da veremden dört hafta sonra yaptırmamı söylemişti. Verem aşısı da ikinci ayın içinde yapıldığı için rota virüsü aşısını da yaptırmış olduk.
areNilay Bize 3 ve 5.ayda yapilcak 3.ay asimiz olduk nisanda 2.yi olcaz ilkini 217 te yaptırdik saun zam gelmis malesef 2.yi 267 ye yaptırcaz
MayneymisAltintop mrsoztomurcuk bizmkisi verem aşısından 2 gün önce yapalım dedi o aklımı karıştırdı sadece 🤔 aynı gün yapılması gerek diye okudum sanki
Btlalp Bizde aldık aşıyı 270 tl yarın yaptırcaz 3 ay 2 günlük olduk bizde bir yan etkisi var mı peki aşının
Pinkmoms Btlalp ilk dozda sorun yaşamıyorsanız ikinci dozda da yaşamıyorusnuz çok şükür bizim sorunsuz geçti
mrsoztomurcuk MayneymisAltintop Evet bizim doktorumuz da aynı anda demişti. Yapılmazsa bir ay sonra dedi.
Tazeanne16 MayneymisAltintop bildigim kadarıyla menenjit 9 . Ayda yada yaşında oluyor. 3. Ayda aşı yok cunkü