Simurg Çocuğu bırakın ben eşimi delirtiyordum çok soruyodum bı ara dilime dolandı neden 🤣 kızım da bana benzerse yandık 🤭
Mommysharkdoodoodoodoo Simurg 😁 hahaha ben de bir kaç gündür sürekli neden diye sorduğumu fark ettim galiba oğlum söyledikçe dilime dolanmış
Mommysharkdoodoodoodoo Mom042 amin inşallah 😍 bir oğluşum var bir de kızım olsun isterim kaderde varsa
Mom042 Mommysharkdoodoodoodoo 2 cocuklu olmak gercekten cok guzel ikisi gulusurken insan gozlerini ayirmak istemiyor allah gonlune gore versin ☺
Mommysharkdoodoodoodoo Simurg valla oğluma da soruyorum eşime de 🤪 bakalım ne zaman başka sorulara geçeceğiz
Mommysharkdoodoodoodoo Mom042 2 çocuk çok güzel de şu an ben de eşim de oğlum da bu duruma hazır değiliz önce biraz büyütmem lazım en az 3 yaşında olmalı hamile kaldığımda ☺️