Mommysharkdoodoodoodoo Bu soruyu sizin de bebekleriniz soruyor mu ya günde 100 kere falan 🤣 hadi oğlum yemek yiyelim diyorum neden? Balık suda yaşar diyorum neden? Vs vs
Mom042 Mommysharkdoodoodoodoo keske birtek neden dese 5n1k soruyor birde bikere degil herzaman artik verceek cevap bulamiyorum kaplumbag deden dedim bugun nasik hosuna gitmis durup durup guluyodu yeminle bazen makina cekerken durduruo annecim biz neden zipkiyoruz diyor ne diyecegimi bilmiyorum opuyorum bende hemen 😂😂😂 dunde sen neden bana yalan soyledin dedi kizim ne yalani annacim ben hic yalan soylemedim diyorum ama yok yalan soyledin diyor yeminle soylemedim okadar israr ettiki kendimden suphe ettim
neslihan-87 Mommysharkdoodoodoodoo kızım öyleydi ve aynı soruyu defalarca sormasına rağmen hiç sıkılmadan ve kızmadan cevaplardım şuan 7 yaşında ve çok akıllı bir çocuk bazen bunaltsalarda durmak yok😀
Mommysharkdoodoodoodoo neslihan-87 Allah bağışlasın canım ben de sizin yaptığınız gibi yapıyorum sürekli 😁 bir yerden sonra tatmin olunca başka nedenler geliyor
neslihan-87 Mommysharkdoodoodoodoo amiin canım hepimizin evladını inşallah..belli bir zamana kadar bitmiyor o nedenler 😂
Mommysharkdoodoodoodoo Gns- çünkü sorduğu soru kalıbı bu. Neden diye soruyor haliyle başlık da neden.. Siz neden benim postuma bu kadar aşağılayıcı yaklaştınız peki? Benimle bir probleminiz mi var yoksa canınız mı sıkkın?