Mom080 biz yurt dışında yaşıyoruz çevremizde çocuk olmadığı için artık büyük kızım için bu sorun haline gelmişti 15 şubatta kreşe başlattık şuan 26 aylık 15 gün gönderdik kameradan izliyorduk kesinlikle çok ilgisizlerdi etkinlik yok göstermelik foto çekiyorlar etkinlik yapıyoruz diye ama 10 15 saniye sürmüyor masadan kaldırıyorlardı kızımda çok ağlıyordu yaş grubu da çok uymuyordu küçükler fazlaydı sınıfta oradan aldık başka bir kuruma verdik burası dil okulu olarak geçiyor İngilizce eğitimi de var tabi yaş grubuna göre burada da kameradan takip ediyoruz çok ilgililer sürekli aktivite yapıyorlar oyunlar oynuyorlar kelime öğretiyorlar kahvaltı yapmalarına yardım ediyorlar benim için özenli olmaları çok önemli