Mom070 Mom080 Ay yok benim için gerekli olsa zaten alırım da ben 6. Aydan beri bardakla içirdiğim için fuzuli geliyor bana 😂
Mom091 Mom070 üzerini ıslatıyor bardakla şişeyle canım ya. Bıktım üst değiştirmekten. Ayarlayamıyor daha😁
Mom091 Mom080 ben sana ayağına diken batan horozu anlatırım sonra boşver bu bir yaralı parmağa işemeyen hayırsız kırmızı başlıklı kızı😁😁😁
Mom091 Woody izipizi alacağım ama deneyerek almaya karar verdiğim için şuan bekliyorum canım. Sen ne yaptın baktın mı?😁
nursocum Mom091 Çelik yaz içinde uygun olur. Bizim buralar çok sıcak en azından suyu kaynatmaz. Ben trendyolda başka bir marka daha görmüştüm biraz daha büyük bir suluk istediğimden kaç ml acaba
Mom091 nursocum bu 350 ml. Gayet yeterli aslında. Ben sadece akıtıyor mu yada ne bileyim kullanışlı mı onu merak ettim canım. Kullanıcı yorumu da göremedim hiç
Mom091 nursocum olsun doldururum ben ya. Yeter ki kokutmasın. Sürekli yıkamaktan kaynatmaktan fenalık geliyor içime😁