Cam alıyorum, kırıyor. Plastik alıyorum, kokuyor. Onu alıyorum, olmuyor. Bunu alıyorum, bu da olmuyor. En son bir de çelik deneyeyim dedim. Skip hop markasınınkini kullanan var mı kızlar? Yada kullandığınız başka bir marka? Yeter ki çelik olsun. Bizim kıza çelikten olsa dayanmaz ama içi kokmasın en azından🤓
en çok merak ettiğim skip hop. Kullanan varsa ve yazarsa çok sevinirim❤️
Modeli bu;
