Hunili EmineB10 geçmiş olsun, her durumda arayıp sorabilirsiniz direk ilgili doktora aktarıp yardımcı oluyorlar sağolsunlar.
EmineB10 Hunili teşekkür ederim. Dr ile görüştük genel durumu iyi olduğundan yarın polikliniğe götürmemizi söyledi.
BademsMam EmineB10 acile gidebilirsiniz içiniz rahat eder. Röntgen çeksinler. Yarın geç olabilir belki canı acıyodur
EmineB10 BademsMam canı acımıyor galiba çünkü ağlamıyor maşallah neşesi yerinde bir morarma da olmadı ama ben ikinci kez sızıntı şeklinde kanayınca korktum. Yarın gideceğiz inşallah. Teşekkür ederim
Ogullarinaasikanne EmineB10 kırılsa agridan duramaz canım ama kanama devam eder ise yarını beklemeyin derim👌