Herkese merhaba. Bu sabah oğlum takılıp düştü yüzünü koltuğun kenarına çarptı ve burnu kanadı. Biraz ağladı sonra sakinleşti bir süre sonra sızıntı şeklinde tekrar kanadı.morluk ve şekil bozukluğu yok ama kırılmış olabilir diye korkuyorum. Yarın Dr a götüreceğiz ama içim içimi yiyor. O yüzden buraya sorayım istedim başına böyle bir şey gelen var mı