Sizi korkutmak istemem ama biz 5 bucuk ayligiz ve hala devam ediyor ataksa bu dibini yaşıyorum suan uyku sifir hic bir seyden memnun olmuyor neler yapiyorum aksama kadar gece 1 de 2 de ağlayarak yatırıyorum ve 1 saat suruyor bu durum oda en erken tabi kendimi yatağa zor atiyorum cok yorucu bir durum gercekten hergün bugün geçecek umudu ile kalkıyorum inşallah geçecek 😁