Kızlar 3 ay 17 günlük oğlum var dün öğleden sonra bambaşka bi çocuk oldu. Hiç birseyden memnun olmuyor meme reddinin nirvanasini yaşıyoruz resmen. Memeyi gördüğü an çığlığı basıyor. Ama bi yandan da ac. Buna artı olarak deli gibi uykusu var gözler kıpkırmızı ama uyumamak için çığlığı basıyor zor bela uyuyunca da en fazla 15 dakika uyuyor. Allahım deliriciiiimmm daha dün 1 bugün 2 ben şimdiden iptal 😫 nolur biri bana geçecek desin ya. 35 gün diyor süreye ama tam 35 gün bu böyle mi olacak. Kafayı yerim herhalde 😭😭