Yigithamzamom Bizde aynı sekildeyiz 2 ay 1 er kg aldı 3. Ay 500 Gr aldı sadece doktorumuz iyi dedi 5 aylık iken kilosunun en az iki katı olması gerekir dedi bizim de şu anda 2 katına ulaşmış zorlama emmesi için dedi meme reddi de yaşadık çünkü bı ara şükür geçti ara ara yapıyor ama anladım ki karnı tok iken yada uykusu çok geldiğinde yapıyor sakın zorlama meme için ağlıyorsa biraz sonra tekrar dene biberon verme sonra pişman olursun iyice seni bırakır sabret sütün varsa hiç takma kafana yavaş yavaş kilo alır sağlığı yerinde olsun ben öyle düşünüyorum artık