Merhabalar benim bebeğimi ilk ay sadece 450 gr almış doktorumuz bu çocuk aç doymuyor mama takviyesi yapalım dedı çok uzuluyorum ve kendimi suçlu hissediyorum 10 gün mama takviyesi yaptık ve 10 günde 1 ayda aldığı kiloyu aldı sütümün yeterli olmadığına bende inanmaya başladım başına gelen ve süt u artıp mamayi bırakan var mı acaba aranız da