Maviyesil121212 Nergis24 eşiniz ya da siz ya da amca dayı vs geç konuşmuştur. Genetiğe de bakıyor bu konuşma işi. Arkadaşımın kızı 2 yaşına kadar hiç konuşmadı ,27 aylıkken falan kıza güncelleme gelmiş gibi şakımaya başladı, 18 ay telaşlanmak için erken
3MelekAnnesi3 Nergis24 doktorun bekleyelim demesine göre 2 ihtimali de degerlendiriyor demek ki anlamında dedim yani gözlem acısından normal olmayan durum var bekliyor veya normal bir durum 24 aya gelince düzelicek gözüyle bakıyor
Nergis24 3MelekAnnesi3 2 yaşına kadar konuşmama normal olabilir 24 aya kadar bekleyel demişti burda anormal bir durumu nasıl cikardiniz
3MelekAnnesi3 Nergis24 siz teleslısınız ki bizim dememizi yanlıs yere cekiyorsunuz 1 kelime dahi söylemiyor diyen sizsiniz hanımefendi anne mama baba dede dahi demiyor diyorsunuz bende ona istinaden doktor normalde karsılamamıs anormalde demek ki diyorum inşallah anlamışsınızdır
MustafaEmir Nergis24 arkadaşıma ve yeğenime doktoru işaret diliyle sizinle iletişim kurabiliriz surece konuşmaz bi sure anlamamazlıktan gelin ve biseyler işaret ettiğinde seni anlayamıyorum ne istediğini söylemezsen de anlayamayacağım demelisin o zaman konuşmak için gayret eder demisti
UraSsmom Nergis24 Öncki postlarından bahsedenler olmuş görmedim onları ama maşallah herşey yapıyo Dr dinleyin biraz bekleyin derim. Görümcemin kızı neredeyse 2.5 yaşına kadar doğru düzgün konuşamadı şimdi bülbül maşallah.
melodininoglu Nergis24 benim oğlumu anlatmışsın. Aynısının tipkisi. Hiç acele etmiyorum. Biliyorum hissediyorum ki birden başlayacak konuşmaya. 17 ay 20 günlük. Arada coook nadir babababab diyor veya mamamma diyerek çığlık atarak eğleniyor. 🙏🖤 Hiç korkma o istediği zaman konuşacak bebeğim 👌🏼💙
bitterikolata Nergis24 komut yerine getirme yapıyor mu yani mesela bunu nerden getirdin deyince göstermesi değil örneğim siz salondasınız çocukla, odandan oyuncak bebeğini getirir misin dediğinizde alıp getiriyor mu
Merve-2 Nergis24 diğer postalarınızı da biliyorum. Abimin kızı tam olarak böyleydi. Herşeyi anlar, yapar ama konuşmazdı. Pedagog kreşe başlattı ve orda düğüm çözüldü. Şu an 8 yaşında ve çok güzel konuşuyor. Anlıyorsa yakında konuşacaktır.
3children1mom Nergis24 Dolaylı yoldan anlatan ve daha actigin postun diğer postlarla arasındaki bağı anlamayacak kadar bilgisiz de sensin
Zeynepalya_ve_annesi Nergis24 benimkide 18 ay 17 günlük canı isterse net konuşuyo istediğini söylüo yumurta abi kayra ama mına anne mama meme ımmmm dede nono emine canı isterse söylüyor gelimmi yiyim mi diyor
_mercanligunler Nergis24 valla bizimde hic kelimemiz yok ama bu yazdığınız komutlar hemen hemen var yapıyor yani 17 aylık 🤷🏻♀️
_mercanligunler EmineYilmaz ay baktım şimdi gerçekten 10 u geçik otizm postu açmış, o değil bizimde psiklojiyi bozucak 🤷🏻♀️
EmineYilmaz _mercanligunler hayır kendisini bırak burda başka anneleri şüpheye düşürdü hep postlarıyla yaaa
Aylaayla Nergis24 benim oğlumda iki buçuk yaşında konuştu.Hemde bir sabah uyandım çocuk sanki yıllardır konuluyormuş gibi çatır çatır konuşuyordu cümle kuruyodu şaşırmıştın üç yaşına kadar yolu var.Ama üç yaşında konuşmazsa bir destek alırsınız.Bence gerek kalmıycak konuşur merak etmeyin
Papatyaseverr Nergis24 bizim akrabamız var cocuğu 3 yada 4 yasına kadar hiç konusmadı no no diyordu sadece diyebilirim özel bir eğitim veren yere getirdiler şimdi cok güzel konuşuyor korkmayın