Merhaba anneler ✋ bilen bilir, bilmeyen linclemesin please ! 🙏💐Kızım 18 ay 11 günlük. Henüz anlamlı hiiiic bir kelimesi yok. Evet anne baba mama meme dede bilee demiyor ! 🥴🥴 Konusma öncesi evreler varmış.
🧿Alkış, bye bye, gel gel.
🧿 Dediğini anlama,komutları uygulama.
🧿 Göz teması ,işaret etme.
🙏 Bunları. Hepsi bizde mevcut. Her soyleneni anlar,her komuta uyar
😁. Mesela sabah ıslak mendili mutfağa getirmiş. Islak mendil nerde dedim parmağı ile gösterdi. Kim getirdi dedim eliyle kendine vurdu (ben) demek istedi. Nerden getirdin dedim . Yatak odasını gösterdi.
😁 Başka bir örnek aafedersiniz çişim geldi diyorum. Elimden tutup tuvalete goturuyor beni.
✋ İstediklerini iih ihh diye yada işaret dili ile anlatıyor. Çoğunlukla işaret dili ile anlatıyor. Yani elimden tutar kolonyayi gösterir eli ile aç döndür diyor. Açıyorum elini uzatıyor napacan diyorum ellerini ovusturuyor. Kolonyayi dökmemi istiyor.Ammaaaa velakiiiin ses yok görüntü var. NE Zaman konuşur bu bebeee artık korkmaya başlıyorummmm