Nisa_derin12 canım bize doktor ikisinide olacaksınız dedi 1 i hiç bir işe yaramıyor ha yaptırmışsın ha yaptırmamışsın fark yok dedi bizde şimdi 12 ci ayda nimerix olucaz tek doz 13 15 27 ci ayda bexore olucaz evet baya pahalı ama Bi şekilde olmaya çalışacaz çok ciddi Bi hastalık biz rota aşısını olmadık doktorum sana kalmış dedi zorlayamam dedi ama bunda muhakkak olması lazım dedi