kydngr inşallah teşekkürler 🙏🏻😊
Glsm_0 şad simplex kullandım gayet iyiydi. Kan ilacı 6. Ayda
Asilinannesiiiii bizde işe yaramadı o değiştirdik sonradan 🤷🏻♀️
Glsm_0 kusura bakmayın görmedim. Hayır sadece peribiyotık kullandık
Glsm_0 2 haftalıkken başladım ben