Biogaia probiyotik içeren bağırsak düzenleyici bi ilaç ben kullandım kolik bebeğim olduğu icin 3 4 ay kullandım. Kan ilacıda 4. Ayda başladık 9. Ayda kan tahlili yapıldı 1 yaşına kadar kullanmaya devam edelim desi doktor. D vitaminide 2 yaşına kadar kullan dedi. Ocean serisini kullanıyorum gayet memnunum. B12 eksik çıktığı için ona da başladık. Doktorumdan memnunum gerek görmediği şeyi kullandırmıyor zaten