derodunya Mom0982 Deren_Hatun Zekimurendebizigorecekmi yusufumyasemin hulyaaa-123 2balbiranne Kvrckanne yedim gitti teşekkür ederim 😹
Ocak2021 derodunya dağdan toplanıp olanı yemeyin tabiki ama marketten alınanlar yenilebilir ben hamileyken de yedim bebeğim w aylık hala yiyorum 😂
YABANGULUM derodunya merhaba, mantarı çok severim ben. Hamileliğimde de emzirirken de hep yedim ,haftada 1 yaparım fırında, sote kültür mantarı. (Hala emziriyorum)kültür mantarı ise bişey olmaz yiyebilirsiniz.
1yenianne derodunya evet benim de öyle hep aklıma geliyor valla dikkatli olmak lazım ..Allah korusun..
ppzeynep derodunya Her hafta yiyorum. Oğlum 14 aylık, ona da 2 kez yedirdim, pişik yaptı. Bir daha yedirmedim ama kendim yemeye devam ediyorum.