SalEz offff yaaa benim bi tane daha oğlum var Eylül ayın da 13 yaşına girecek onun sadece gaz ve kaka problemi vardı 4 ayın da geçti çocuğum da ne atak vardı nede ağlama yatardı uyurdu atardım ana kucağına kendi kendine oynardı ama kızım çok fena hiç durmuyor uyumuyor sürekli ağlıyor inanın artık sinir sistemlerim çöktü acaba çocukta bir problem mi var diye düşünür oldum demekki şimdiki bebeklerin çoğu böyle folik asid bebekleri yaaaa ALLAH yardımcımız olsun ne diyeyim