humatugba Alyahiram tabi bakarım ama bana 40+0 olan tarihi yani tahmini doğum tarihini söylemeniz gerek. Doğduğu gün değil
Alyahiram humatugba normal de 40+0 olacaktı yani Ocak 5 gibi falan ama sezeryan olunca 30 Aralık oldu
humatugba Dogudabirogretmen 4. Atağı yaşıyorsunuz siz de, bitmesine 20 gün kalmış. Allah yardımcınız olsun bu atak çok zormuş bizim 6 gün kaldı uykusuz bi gece geçirdik 😞
Dogudabirogretmen humatugba evet biz de dün gece çığlık çığlığa uyandık da yine de sormak istedim. Allah sabır versin hepimize 🙏teşekkür ediyorum
Ilahe Mrymmhmt kulagi agriyor ola bilirmi? Cunki bende de aynisi oluyor kuagina ilac damladinca uyuyor
Dnrsln humatugba çok teşekkür ediyorum banada farklı geliyor son günlerde. Kaç gün sürüyor peki bu atak 1 ay mı
humatugba Keskeuyusam 4. Atağı yaşayanlar olarak 3. Atak ne ki bunun yanında diyor size kolaylıklar diliyorum 🙊😅
Mircan SalEz 4 aylık oldu başladı 5 ayda bitti ama hala arkasını toplayamiyorum uyku düzeni berbat daha once9 uyur 7 8 gibi uyanirdi şimdi 2 3 gibi uyuyor daha duzeltemedim uyku düzenini
Keskeuyusam humatugba zaten atakta olduğumu siz söyledikten sonra fark ettim 😄 4.ay şimdiden kabusum oldu hayırlısı
Alyahiram humatugba çok teşekkür ettim bitmiyor ataklarımız zaten peki ne kadar daha atakları devam edecek bununla ilgili bir bilginiz var mı?